پیام مدیر محترم جامعه الزهرا سلام الله علیها در پی شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۶-۰۶-۲۲

بدون شک جبهه جهانی مقاومت و بسیج توده‌های مستضعف و امت اسلامی ایران، این جنایت را بدون پاسخ نخواهند گذاشت.

متن پیام بدین شرح است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضي‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلاً؛ گروهی از مؤمنان مردانی هستند که بر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند، بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند (سوره مبارکه احزاب؛ آیه ۲۳).

شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را به حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی و همه ملل مظلوم به‌ویژه ملت بزرگ ایران و خانواده گرامی شهید و همه مسلمانان جهان تبریک و تسلیت می‌گویم.

این مجاهد نستوه، عمر بابرکت خود را در دفاع از اسلام و حریم اهل بیت علیهم‌السلام و مقابله با دشمنان انسانیت و اسلام و انقلاب سپری کرد و سرانجام به دست شقی‌ترین دشمنان اسلام یعنی آمریکای جهان‌خوار وصهیونیست جنایتکار به شهادت رسید.

بدون شک  جبهه جهانی مقاومت و بسیج توده‌های مستضعف و امت اسلامی ایران، این جنایت را بدون پاسخ نخواهند گذاشت. امید واریم به زودی با شکست مفتضحانه استکبار جهانی، پرچم پرافتخار اسلام بر قله‌های افتخار  جهان برافراشته شده و  ملل مظلوم جهان از یوغ ذلت‌بار استعمار رهایی یابند و  این پیروزی به فرموده خداوند قادر متعال نزدیک است، نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ؛ و آن یاری خداوند و پیروزی نزدیک است؛ و مؤمنان را بشارت ده (سوره مبارکه صف، آیه ۱۳).

سیدمحمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر